Kapat
(0) Adet Ürün
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
KATEGORİLER
    Filtreler
    Tercihler
    Arama

    Nescafe Gold Kahve Eko Paket 200 gr 2'li Paket + Thermo Mug Hediyeli

    Marka: Nescafe
    • 200 gr x 2 paket
    • Yumuşak içim
    • Zengin aroma
    • Thermo mug hediyeli
    • Grown Respectfully ile üretilmiştir
    Ürün Kodu: KMP03
    215,90 ₺ KDV Dahil
    215,90 ₺ KDV Dahil

    Nescafe Gold Kahve Eko Paket 200 gr 2'li Paket + Thermo Mug Hediyeli Özellikleri

    Ofisiniz için Nescafe Gold Kahve Eko Paket 200 gr 2'li Paket + Thermo Mug Hediyeli kaçırılmayacak fiyat ve hızlı teslimat avantajıyla aktuelexpress.com'da!

    Güne güzel bir başlangıç yaparken, işlerinize bir mola verdiğimizde veya yemek sonrasında kahve ihtiyacınızı karşılamak için, Nescafe Gold kahvenizin Thermo Mug hediyelidir. Nescafe Gold çözünebilir kahve üretiminde kullanılan çekirdeklere göre 10 kat daha ince öğütülmüştür. Altın seviye kavurma işlemi, yüksek kaliteli Arabica ve Robusta kahve çekirdeklerinin en güzel lezzetlerini ortaya çıkarmaktadır.

    Tüm Dünya'da yaklaşık 60 milyon kişi kahve endüstrisinde çalışmaktadır. Kahveniz Grown Respectfully üretilmiştir. Grown Respectfully sürdürülebilir tarım üretilmiş kahve anlamına gelmektedir.

    Thermo Mug; çift duvarlı, dış yüzeyi plastik, iç yüzeyi çeliktir, kapak üzerindeki açılıp kapatılabilir içme deliği sayesinde tüm kapak açılmaksızın içilebilir. Hafif ve ergonomik gövdeye sahiptir. Araç içi bardak tutucuları ile uyumludur.  Ölçüler: 5,5 cm(taban çapı) x 7 cm (ağız açıklığı) x 14,5 cm (yükseklik) Hacim ise; 250 ml 'dir.

    Her kahve fincanında, kahve tadını oluşturan üç kilit karakteristik özellik vardır: aroma, asidite ve gövde.

    Nescafe Gold Kahve Eko Paket 200 gr 2'li Paket + Thermo Mug Hediyeli için şimdi sipariş verin, rekabetçi fiyat ve hızlı teslimat avantajı ile siparişiniz kapınıza gelsin.

    Aktuelexpress ile işin kolay!

    Ürün özellikleri
    GRAMAJ 200 gr
    Mevcut incelemeler
    Nescafe Gold 200 gr.
    Ürün güzel. Aktüel Express mağazasına teşekkürler. Tavsiye ederim.
    itibaren: Muharrem | Tarih: 14.02.2019 13:07
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (3/1)
    en uygun fiyat ve hediyeli
    hediye verilen nescafe kırmızı mug hepsiburada.com da ücretli olarak 30 tl ye satılıyor,aktüelexpress de 2 adet 200 gr nescafegold yanında hediye daha ne olsun.
    itibaren: DR.CEMİL | Tarih: 21.02.2019 10:40
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (3/1)
    TEŞEKKÜR
    TEŞEKKÜR EDERİM
    itibaren: MUSTAFA | Tarih: 4.03.2019 16:39
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (1/1)
    Teşekkür
    Bu siteden daha önce alışveriş yapmadığım için biraz şüpheyle bakmıştım ancak boşuna olduğunu gördüm. Ürün ve hediyesi oldukça uygun fiyataydı.
    itibaren: ali | Tarih: 10.03.2019 13:05
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (3/1)
    Tesekkur
    Üründe problem yok hediye mug da harika tesekkurler aktuelexpress  sadece kargoda problem yasadim
    itibaren: Elif | Tarih: 17.05.2019 14:13
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/1)
    Teşekkürler
    Çok iyi
    itibaren: KEMAL REŞİT | Tarih: 2.06.2019 10:52
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/1)
    Kalite 🌟 🌟🌟🌟🌟
    Bu 2. Alışverişim öncesinden de memnun kalmıştım.Kahve zaten kaliteli, birde yanında termal mugu ayrıcada en hesaplısından aktüelexspresste.Hizmet güzel,ürünler kaliteli,karşılama başarılı.Küçük bir sıkıntı yaşamıştık ama aktüelexspress sattığı ürünün arkasında durdu ve hiç uğraştırmadan sorunu çözdü.Teşekkürler.Sadece ücretsiz kargo limitini 50 tl olsa biriktirmeden daha sık alışveriş yapabilsek 😊. Bu arada merak edenlere Bardağın içi metal gayet güzel tavsiye ederim.
    itibaren: İlkay | Tarih: 25.07.2019 13:06
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (1/1)
    Teşekkür ederim
    Hızlı kargo ve özenli paketleme için teşekkürler...Sorunsuz teslim aldım👍
    itibaren: Sevil | Tarih: 16.08.2019 12:51
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (1/1)
    Teşekkür
    Site hakkında şüphe duydum ancak boşunaymış. Kargo 3 günde geldi ve hediyesi de Harika herkese tavsiye ederim
    itibaren: Onur | Tarih: 25.09.2019 17:19
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    İlgili Müşteri Temsilcisi ve Güzel Ürün
    Tek kelime ile ürün, kargolama hepsinden önemlisi müşteri memnuniyetine önem veren ilgili satış temsilcisi (Neslihan Hanım) çok teşekkürler.Yine tercihim  bu magaza olacaktır.
    itibaren: Dinçer | Tarih: 26.09.2019 11:29
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Daha ucuzu yok
    Devamlı tükettiğim bir ürün. Daha hesaplısı yok
    itibaren: ORHAN | Tarih: 3.10.2019 10:43
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Mükemmel
    Açıkçası son tüketim tarihinin bu kadar uzun olmasını beklemiyordum, bardağıda kahveside sıkıntısız ve hızlı geldi, teşekkürler.
    itibaren: Ogün | Tarih: 14.10.2019 17:35
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    tam 3 ay önce almıştım
    Tam 3 ay önce tekrar almıştım. Kahve de ve mug bardağı da on numara. Muhtemelen bitince tekrar buradan sipariş vereceğim ve başka sitelere bakmaya bile gerek yok. Site, kargo, fiyat ve performans açısından harika bir ürün sorunsuz ve kaliteli hizmetiniz için teşekkürler. Tekrar görüşeceğiz kuvvetle muhtemel...
    itibaren: Onur | Tarih: 1.01.2020 20:18
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Teşekkür ederim
    Aktuelexpress den ilk alışverişimde çok memnun kaldım. Şu anki piyasaya göre gerçekten çok uygun bir fiyat sunmalarının yanında hediye ettikleri türk kahvesiyle de gönlümü fetheden bir firma oldu. Teslimatı da son derece hızlı oldu. Kayseri'ye 1 günde teslim edilmesini sağladılar. Herşey için çok teşekkür ederim.
    itibaren: MEHMET | Tarih: 21.01.2020 20:07
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Gerçekten mükemmel
    Kampanya mükemmel
    itibaren: Sunay | Tarih: 5.02.2020 12:51
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Uygun fiyat
    Piyasaya göre uygun fiyat.İlk başta tereddüt ettim ama gerçekten başarılı
    itibaren: Suleyman Can | Tarih: 18.03.2021 22:05
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    GÜVENİLİR MAĞAZA/KALİTE ÜRÜN
    Mağazadan  2 yıldır ürün alıyorum şu ana kadar sorun yaşamadım ürünleri kaliteli ve müşteri memnuniyetine önem veriyorlar sadece önceden hediye olarak karton bardak gönderimi olurdu şimdi hediye gönderim yok olursa daha iyi olur.Teşekkur ederım
    itibaren: Dinçer | Tarih: 16.04.2021 11:15
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Kahve ve bardagı
    Mükemmel kampanya bardakta harika
    itibaren: Tural | Tarih: 2.10.2021 17:02
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Hızlı teslimat, Güzel ürün
    Fiyatı uygun, gönderim hızlı, kargo teslimi zamanında. Teşekkürler.
    itibaren: adem | Tarih: 21.10.2021 11:30
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Orjinal nescafe gold
    Kaliteli ürün zamanında teslimat ilgili müşteri temsilcisi .
    itibaren: Mehmet | Tarih: 26.10.2021 00:03