Kapat
(0) Adet Ürün
Sepetinizde ürün bulunmamaktadır
KATEGORİLER
    Filtreler
    Tercihler
    Arama

    Mehmet Efendi Colombian Çekirdek Kahve 1000 gr

    • Çekirdek kahve
    • 1000 gr
    Ürün Kodu: ME009
    80,19 ₺ KDV Dahil
    80,19 ₺ KDV Dahil

    Mehmet Efendi Colombian Çekirdek Kahve 1000 gr  Özellikleri

    Ofisiniz için Mehmet Efendi Colombian Çekirdek Kahve 1000 gr kaçırılmayacak fiyat ve hızlı teslimat avantajıyla aktuelexpress.com'da!

    Filtre kahve severlerin vazgeçemeyeceği bir lezzet. Kolombiya menşeili olan bu filtre kahve özenle seçilmiş yüksek kaliteli Arabica türü çekirdeklerin titizlikle kavrulmasıyla hazırlanır.

    Mehmet Efendi Colombian Çekirdek Kahve 1000 gr için şimdi sipariş verin, rekabetçi fiyat ve hızlı teslimat avantajı ile siparişiniz kapınıza gelsin.

    Aktuelexpress ile işin kolay!

    TİCARİ KREDİ KARTLARI

    Bu ürünü, ticari kredi kartınızı kullanarak 9 aya varan taksit seçenekleriyle satın alabilirsiniz.

    Ticari Kart Kullanım Koşulları:

      • Ticari kredi kartı, bankaların işletmelere verdiği, şirket harcamaları için kullanılan kredi kartı türüdür.
      • Ticari kredi kartı ile tüm kategorilerde taksitlendirme yapılabilmektedir.
      • Sipariş aşamasında “Kredi Kartı” ekranına ticari kredi kartınızın bilgilerini girdiğinizde kartınıza sunulan taksit seçeneklerini görebilirsiniz.

     

    BİREYSEL KREDİ KARTLARI

    Bu üründe bireysel kredi kartlarına taksit yapılmamaktadır.

     

    Mevcut incelemeler
    Kahvem
    Her zaman aldığım çekirdek filtre kahve.Hızlı Kargo,uygun fiyat ve yeni ürün.
    itibaren: Necmettin | Tarih: 3.08.2019 14:59
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (2/0)
    Iyi fiyat lezzetli
    Lezzetli beğendim....
    itibaren: Mahir | Tarih: 1.01.2020 16:30
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (1/0)
    Teşekkürler Aktuel Express
    Yeni değirmenim ve Mehmet Efendi çekirdek kahve  muhteşem ikili.Taze kahvenin aroması lezzeti kesinlikle bambaşka.Buradan AktuelExpress çalışanlarına ve jestlerine teşekkür ederim.Kahve siparişimin devamı buradan olacak.Her şey gönlünüzce olsun.
    itibaren: Fahri | Tarih: 9.01.2020 23:50
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (1/0)
    hızlı kargo ve kaliteli ürün
    ilk defa alışveriş yaptım ancak kötü bir sürprizle karşılaşmadım. tavsiye ederim
    itibaren: Kadirhan | Tarih: 10.01.2020 21:23
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (1/0)
    Kurukahveci Mehmet Efendi Çekirdek
    Evi mis gibi kahve kokusu kaplıyor öğütme ve pişirme esnasında. Lezzet gayet iyi tavsiye ederim. Aktuelexpress'e uygun fiyat ve ilgili çalışanları için teşekkür ederim.
    itibaren: Fahri | Tarih: 18.01.2020 10:21
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (1/0)
    MÜKEMMEL SERVİS
    İlk defa alışveriş yaptım ancak çok memunum, siparişi verdiğimin ertesi günü elime geçmesine çok şaşırdım. Mükemmel servis için teşekkürler.
    Ürünü uzun zamandır kullanıyorum, bir kahve tiryakisi olarak hem fiyat performansı hem de içim zevki olarak tavsiye ederim.
    itibaren: Zeynep Çiğdem | Tarih: 31.01.2020 17:59
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Taze
    Paketlemesi güzeldi. Kahve paketleneli bir ay gibi bir süre olmuş. Daha önce başka mağazalardan aldığım kahvelere kıyasla en tazesi buydu. Fiyati da piyasanin en uygunu. Kargoda küçük bir sıkıntı yaşadım fakat Müşteri hizmetleri daha derdimi anlatmadan durumun farkında olup en kisa sürede problemi hallettiler.
    itibaren: Mustafa | Tarih: 4.02.2020 02:00
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Taze kavrulmuş çekirdek kahve
    Mehmet Efendi Colombian Çekirdek Kahve fiyat/performans ürünü.
    Bir süredir AktuelExpress üzerinden temin ediyoruz. Her defasında yeni tarihli paket geliyor ve siparişimiz vaktinde gönderiliyor.
    itibaren: Arif | Tarih: 4.02.2020 11:44
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    Tek geciyoruz
    Her ay biri kahve alıyor ofiste ama alınan kahve markası değişmedi bu iyi bundan alalım diyoruz kaliteli paketindede hava almadan muhafaza oluyor..
    itibaren: Mehmet Can | Tarih: 9.02.2020 11:31
    Bu yorum yardımcı oldu mu? Evet Hayır (0/0)
    MÜKEMMEL SERVİS
    Tadı ve aroması benim damak zevkime uygun olduğu için uzun zamandır aynı ürünü kullanıyorum. Aktüel Express'ten ikinci alışverişim, 2 günde elime ulaşmasından dolayı çok memnunum.
    itibaren: Zeynep Çiğdem | Tarih: 24.03.2020 22:30